Taart voor Elena

28 Feb

Toen Sofie en Maarten in september bekend maakten dat er een baby op komst was, waren we allemaal dolblij. Ik heb toen tientallen blogs en websites afgezocht naar geweldige taarten om hen te verrassen, maar deze sprong eruit. Ik had schrik dat deze taart misschien wat te moeilijk was voor een beginner, het was tenslotte nog maar mijn tweede taart die ik maakte met rolfondant. Maar ik moet zeggen: fantastisch gelukt. De babyschoentjes zijn zo schattig dat ze het zonde vonden om erin te snijden. Ze vonden de taart zelf zeer geslaagd, een mooi cadeau om hen proficiat te wensen met de zwangerschap.

Vandaag, op de laatste dag van februari, werd Elena geboren. Bij deze wil ik de trotse ouders een dikke proficiat wensen!

2 Reacties to “Taart voor Elena”

  1. Line maart 3, 2011 bij 16:29 #

    Veel te schoon om stuk te snijden!!

Geef een reactie

The Candid Appetite

Where Cooking Meets Photography

Jules' vriendjes

De kindjes van de Julesklas in SBS Hofstade

Baked Louie's

If only men were as satisfying as chocolate

Pastry Affair

If only men were as satisfying as chocolate

Romeo&Julienne

If only men were as satisfying as chocolate

Annie's Eats

If only men were as satisfying as chocolate

Louie's Sweet Kitchen

If only men were as satisfying as chocolate

