Kaans babyborrel

15 Feb

Zondag was het Kaans babyborrel. Mijn tante had gevraagd om koekjes te maken voor het hele gezelschap en het spreekt voor zich dat ik eens wou uitpakken met mijn koekjes. Ik maakte lepeltjes, sterretjes en klavertjes om over de koffietassen te schuiven. Ondertussen heb ik al uitstekers gekregen om nog gemakkelijker overschuifkoekjes te maken. (’t Kriebelend Idee – Lange Zoutstraat 46 in Aalst) Niet meer nodig om zelf nog zo veel moeite te doen.

Een babyborrel vraagt natuurlijk om iets speciaal en dus heb ik eendjes gemaakt. Ze waren zo schattig en vielen bij iedereen in de smaak. Er zijn helaas geen foto’s van de making of, maar ik maak ongetwijfeld binnenkort weer koekjes met een suikerlaagje en dan krijgen jullie er de volledig uitleg en foto’s bij.

Eén reactie to “Kaans babyborrel”

  1. Line februari 17, 2011 bij 12:38 #

    Prachtig!!

Geef een reactie

The Candid Appetite

Where Cooking Meets Photography

Jules' vriendjes

De kindjes van de Julesklas in SBS Hofstade

Baked Louie's

If only men were as satisfying as chocolate

Pastry Affair

If only men were as satisfying as chocolate

Romeo&Julienne

If only men were as satisfying as chocolate

Annie's Eats

If only men were as satisfying as chocolate

Louie's Sweet Kitchen

If only men were as satisfying as chocolate

